• 21. september 2020

Vandflasken er hverdagens følgesvend

Denne artikel er sponsoreret.

Sundhed og krop har fået en højere status i hverdagssamfundet. At forsøge at holde en stabil væskebalance, holde sig i en bestemt form og træne flere gange i hverdagen er sammen med sund kost, massere af vand og kontrol med indtag af kalorier, har medført, at danskerne er begyndt at have en vandflaske med sig over alt.

Det gør at det er et meget praktisk sted at placere sin reklame. For i takt med at denne udvikling fortsætter og fortsætter, hvad den har gjort gennem det sidste årti, så vil vandflasken også breddes ud til folket og kunne eksponeres til en yderligere portion af potentielle kunder.

Lille udgift med bred eksponering

Der er en tendens til at sige om os danskere, at vi kan være lidt cheap, når det kommer til os som forbrugere. Samtidig med at tendenserne til at leve sundere, ville være med på moden og fremvise, at man lever sundt – om man så gør det eller ej – har gjort, at vandflasken ikke bare er over alt, men den er til at se endnu flere steder.

Hvis du tænker over det, så har spredningen af sociale medier med billeder af ethvert måltid, de såkaldte blogs, vlogs og madsider, der er at finde på de store mødesteder på nettet, så vil der altid være billeder. Og det er sjældent, at den fint anrettede tallerken står for sig selv, for hvad nytter det, at man har taget en sund salat, hvis den står ved siden af en 2liters cola.

Nej! Vandflasken er synlig overalt, og mærkaten er normalt også pegende mod linsen, så det ser ekstra flot ud; jo mere populær profilen er, jo mere vil profilen også gå op i, at alt det gode er synligt, så har denne vandflaske en form for reklame på sig, så vil delerens til tider flere tusind følgere blive eksponeret efter det reklamerede produkt.

Spred ud til de bredde forsamlinger

Ønsker man samtidig en øget udspredning af sine vandflasker med tryk, så ser man tendenser ved større forsamlinger, hvor langborde er fyldt op med stabler af vandflasker, der undervejs i store arrangementer vil blive solgt til både performere og talere såvel som tilskuere. Atter vil dette være et sted at få eksponeret de tilstedeværende, men det er også en måde at ramme en mængde af de medieaktive danskere, der efter arrangementet vil have et ton af fotografier smækket op, hvor vandflasken vil komme til syne.

Og fordi vandflasken er blevet så betydelig for vores hverdag, samtidig med at det er en praktisk ting, vi kan have i bilen, i parker, på stranden m.m. så vil den komme vidt omkring. Den vil ubevidst blive vist frem af bæreren, fordi alt vedkommende tænker på, er, hvor rart det er at have en simpel vandflaske, der ligger godt i hånden, ikke fylder det værste i tasken, og hvor godt den holder på kulden, frem for at tænke på det lille brand, der vises frem til alverdens folk omkring ham.

Læs forrige

Handel med ejendomme eller aktier?

Læs næste

Lån penge med sund fornuft

Har du en kommentar?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Ved fortsat at bruge webstedet accepterer du brugen af cookies. mere information

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk